نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • آندرواژ، لیلا ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]

ا

  • ابراهیمی، مهدی شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • ابراهیمی، مهدی گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
  • ابراهیمی خراجو، وحیده واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
  • ابراهیمی خراجو، وحیده شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
  • اشراقی، حسن شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • اصانلو، بهاره طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 67-94]
  • اصغری نجیب، مریم طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
  • الیاسی، مهدی بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • الیاسی، مهدی بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • انصاری، آذرنوش بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
  • انصاری، منوچهر شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]

ب

  • باسخا، مهدی طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
  • باشکوه، محمد بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • بالنده، طالب شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • بحری ثالث، جمال ارزیابی مدل‌های پرتفوی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
  • بیرامی، ثریا تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
  • بساطی، نگار بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • بهادری، سید رضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • بهبودی، امید تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
  • بهبودی، امید تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]

ت

  • ترابی، تقی بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • تقوی فرد، محمد تقی ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]

ج

  • جاسبی، جواد ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • جبار زاده، یونس نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • جبارزاده کنگرلویی، سعید ارزیابی مدل‌های پرتفوی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
  • جلیلیان، یوسف ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
  • جنیدی، لعیا مبانی حاکمیت شرکتی در شرکت ها با تمرکز بر مشارکت انتفاعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 245-265]

ح

  • حاجی کریمی، بابک شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
  • حدادی، سارا نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
  • حیدری دهویی، جلیل تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
  • حسینی، سید صمد نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • حسینی، سید علی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • حصارکی، عاطفه بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
  • حقیقت منفرد، جلال طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
  • حقیقی کفاش، مهدی بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • حقیقی کفاش، مهدی شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • حقیقی کفاش، مهدی شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
  • حقیقی کفاش، مهدی گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
  • حق وردی زاده، ابوالفضل ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
  • حمزه لو، ندا طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
  • حمزه ئی طهرانی، مهشید طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]

خ

  • خاشعی ورنامخواستی، وحید بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • خاشعی ورنامخواستی، وحید, شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • خانی، امیر محمد تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
  • خانلری، امیر شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]
  • خداداد حسینی، سیدحمید شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • خسروی، احسان واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
  • خسروانجم، داود شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • خسروی لقب، زهره بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
  • خلیل نژاد، شهرام گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
  • خمسه، عباس ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]

د

  • دانشور دیلمی، محمدرضا گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
  • داوری، علی تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • دریایی، مهدی ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • دهقانی سلطانی، مهدی نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • دهقانی سلطانی، مهدی نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
  • دهقانی قهنویه، عادله شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]

ذ

  • ذاکری، امیر تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]

ر

  • رادفر، رضا ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • رجب زاده قطری، علی شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • رحمانی، حامد تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • رحیمی کلور، حسین واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
  • رضایی، بیژن طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • رضائی دولت آبادی، حسین بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
  • زارعی، قاسم ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
  • زارعی، محمد تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • زندحسامی، حسام بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • زنگیان، سمیه شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]

س

  • سالارزهی، حبیب‌اله بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
  • سبحانی نیا، محمدتقی کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
  • سیدکلالی، نادر ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
  • سرداری، احمد طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • سرکشیکی، مهرداد شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]
  • سعید نیا، حمید رضا ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
  • سیف اللهی انار، ناصر تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهت‌گیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
  • سیف اللهی انار، ناصر شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
  • سلیمانی دامنه، رضا نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

ص

  • صیدی، محسن طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • صفری شالی، رضا طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
  • صلواتی، شهرام طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرف‌کنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 201-218]
  • صنوبر، حبیب نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • صولتی نژاد، امید واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]

ط

  • طالاری، محمد شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]
  • طاهرپور کلانتری، حبیب اله تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]

ع

  • عادل، زهرا تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • عباسی، دیاکو ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
  • عباسی اسفنجانی، حسین تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
  • عباسی نامی، حامد تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • عبدالعلی پور، امیرحسین واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • علائی طباطبائی، سید احمدرضا بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • علی پور، الهام واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • علی پور، سیما طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
  • علی زاده، محمدرضا شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
  • علیزاده مشکانی، فتانه طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • علی‌نژاد، مریم طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرف‌کنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 201-218]

ف

  • فیاض کارده، میلاد تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
  • فتحی، هانیه تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • فیض، داود شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
  • فیض، داوود طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
  • فیضی، مهدیه طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 67-94]

ق

  • قادری، اسماعیل شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • قادری، هانیه بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
  • قاسمی خواه، مرتضی کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
  • قاسمی همدانی، ایمان تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهت‌گیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
  • قنبری، مهدی تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]

ک

  • کرمیان، فرانک واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
  • کروبی، مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • کشاورز، طاها واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]
  • کلابی، امیرمحمد مدل بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت‌های پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
  • کمیلی اصفهانی، حسین مبانی حاکمیت شرکتی در شرکت ها با تمرکز بر مشارکت انتفاعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 245-265]

م

  • محمدی، اسفندیار نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • محمدزاده، زهرا تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
  • میرا، سید ابولقاسم ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
  • مرزبان، سمیرا ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
  • مزینانی، محمدامین تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
  • مصلح، عبدالمجید بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
  • مطیعی، محسن تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
  • معروفی نقدهی، فخرالدین بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • مقبل، عباس شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
  • ممیز، آیت اله تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • منصوری موید، فرشته شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • موحد، سید محمد رضا بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • مومنی، ماندان طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]

ن

  • نادری، نادر طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • نادری، نادر واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
  • ناطقیان، لیلا ارزیابی مدل‌های پرتفوی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
  • نسائی، خبات بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • نسیمی، محمد علی طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرف‌کنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 201-218]
  • نظری، محسن تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • نظری، محسن بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
  • نظری، مهرشاد تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • نعامی، عبدالله طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • نوروزی، حسین طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 67-94]

و

  • وهاب‌زاده منشی، شادان ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]

ه

  • هاشمی، احسان بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
  • هدایت زاده، حسام الدین واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • هداوند، داود طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • هزارجریبی، جعفر طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]