آذر، عادل شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
آندرواژ، لیلا ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
ا
ابراهیمی، مهدی شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
ابراهیمی، مهدی گونه شناسی نظریات شکلدهنده استراتژی هم آواسازی در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
ابراهیمی خراجو، وحیده واکاوی نقش پاسخگویی به بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
ابراهیمی خراجو، وحیده شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعهای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
اشراقی، حسن شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
اصانلو، بهاره طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرفکننده در بازار لوازم خانگی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 67-94]
اصغری نجیب، مریم طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
الیاسی، مهدی بررسی ضرورت فهم عمیقتر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
الیاسی، مهدی بینالمللیسازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بینالمللیسازی سه کسبوکار دانشبنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
انصاری، آذرنوش بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
باسخا، مهدی طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
باشکوه، محمد بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
بالنده، طالب شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
بحری ثالث، جمال ارزیابی مدلهای پرتفوی سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
بیرامی، ثریا تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
بساطی، نگار بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
بهادری، سید رضا شناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
بهبودی، امید تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
بهبودی، امید تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
ت
ترابی، تقی بینالمللیسازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بینالمللیسازی سه کسبوکار دانشبنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
تقوی فرد، محمد تقی ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیمگیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
ج
جاسبی، جواد ارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
جبار زاده، یونس نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
جبارزاده کنگرلویی، سعید ارزیابی مدلهای پرتفوی سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
جلیلیان، یوسف ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکتهای صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
جنیدی، لعیا مبانی حاکمیت شرکتی در شرکت ها با تمرکز بر مشارکت انتفاعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 245-265]
حدادی، سارا نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
حیدری دهویی، جلیل تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
حسینی، سید صمد نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
حسینی، سید علی شناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
حصارکی، عاطفه بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قومگرایی مصرفکننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
حقیقت منفرد، جلال طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
حقیقی کفاش، مهدی بررسی ضرورت فهم عمیقتر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
حقیقی کفاش، مهدی شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
حقیقی کفاش، مهدی گونه شناسی نظریات شکلدهنده استراتژی هم آواسازی در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
حق وردی زاده، ابوالفضل ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بینالمللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
حمزه لو، ندا طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: صنعتگران صنایعدستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
حمزه ئی طهرانی، مهشید طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
خ
خاشعی ورنامخواستی، وحید بررسی ضرورت فهم عمیقتر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
خاشعی ورنامخواستی، وحید, شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
خانی، امیر محمد تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
خداداد حسینی، سیدحمید شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
خسروی، احسان واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
خسروانجم، داود شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
خسروی لقب، زهره بررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
خلیل نژاد، شهرام گونه شناسی نظریات شکلدهنده استراتژی هم آواسازی در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
خمسه، عباس ارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
د
دانشور دیلمی، محمدرضا گونه شناسی نظریات شکلدهنده استراتژی هم آواسازی در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
داوری، علی تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
دریایی، مهدی ارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
دهقانی سلطانی، مهدی نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
دهقانی سلطانی، مهدی نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
ذاکری، امیر تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
ر
رادفر، رضا ارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
رجب زاده قطری، علی شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
رحمانی، حامد تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
رحیمی کلور، حسین واکاوی نقش پاسخگویی به بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
رضایی، بیژن طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
رضائی دولت آبادی، حسین بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
ز
زارعی، عظیم شناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
زارعی، قاسم ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بینالمللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
زارعی، محمد تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
زندحسامی، حسام بینالمللیسازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بینالمللیسازی سه کسبوکار دانشبنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
زنگیان، سمیه شناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
س
سالارزهی، حبیباله بررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
سبحانی نیا، محمدتقی کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
سیدکلالی، نادر ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکتهای صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
سرداری، احمد طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
طاهرپور کلانتری، حبیب اله تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین بررسی ضرورت فهم عمیقتر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
ع
عادل، زهرا تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
عباسی، دیاکو ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیمگیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
عباسی اسفنجانی، حسین تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
عباسی نامی، حامد تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
عبدالعلی پور، امیرحسین واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
علائی طباطبائی، سید احمدرضا بینالمللیسازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بینالمللیسازی سه کسبوکار دانشبنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
علی پور، الهام واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
علی پور، سیما طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
علی زاده، محمدرضا شناسایی ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
علیزاده مشکانی، فتانه طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
علینژاد، مریم طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرفکنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 201-218]
ف
فیاض کارده، میلاد تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
فتحی، هانیه تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
فیض، داود شناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
فیض، داوود طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
فیضی، مهدیه طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرفکننده در بازار لوازم خانگی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 67-94]
ق
قادری، اسماعیل شناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
قادری، هانیه بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
قاسمی خواه، مرتضی کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
قاسمی همدانی، ایمان تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهتگیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
قنبری، مهدی تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
ک
کرمیان، فرانک واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
کروبی، مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
کلابی، امیرمحمد مدل بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیتهای پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
کمیلی اصفهانی، حسین مبانی حاکمیت شرکتی در شرکت ها با تمرکز بر مشارکت انتفاعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 245-265]
م
محمدی، اسفندیار نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
محمدزاده، زهرا تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
میرا، سید ابولقاسم ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکتهای صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
مرزبان، سمیرا ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
مزینانی، محمدامین تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
مصلح، عبدالمجید بررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
مطیعی، محسن تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
معروفی نقدهی، فخرالدین بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
مقبل، عباس شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
ممیز، آیت اله تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
منصوری موید، فرشته شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
موحد، سید محمد رضا بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
مومنی، ماندان طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: صنعتگران صنایعدستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
ن
نادری، نادر طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
نادری، نادر واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
ناطقیان، لیلا ارزیابی مدلهای پرتفوی سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
نسائی، خبات بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
نسیمی، محمد علی طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرفکنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 201-218]
نظری، محسن تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
نظری، محسن بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قومگرایی مصرفکننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
نظری، مهرشاد تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
نعامی، عبدالله طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
نوروزی، حسین طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرفکننده در بازار لوازم خانگی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 67-94]
و
وهابزاده منشی، شادان ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
ه
هاشمی، احسان بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قومگرایی مصرفکننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
هدایت زاده، حسام الدین واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
هداوند، داود طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
هزارجریبی، جعفر طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: صنعتگران صنایعدستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد